четверг, 1 июля 2021 г.

У Запорізькій області у смт. Якимівка відмітили Олімпійський день

               В останні дні червня, у Запорізькій області у смт. Якимівка на синтетичному майданчику «Колос»  відбувся Олімпійський день. Свято проводився у вигляді естафети «Мисливство», «Різноманітний спортсмен», «Слалом», «Єралаш». Змагання проводились з метою: залучення сімей до систематичних занять фізичною культурою, здорового способу життя. Захід розпочався зі святкового концерту, підготовленим господарями. Усіх учасників свята пригостили смачними короваями.З привітальним словом на відкритті виступив секретар Якимівської селищної ради Роман Селищев та директор Комунальної установи «Централізована бухгалтерія закладів молоді, фізичної культури та спорту» Запорізької обласної ради Андрій Кондратенко.

У змаганнях прийняли участь 8 команд «м. Мелітополь», «м. Енергодар», «Водянська ОТГ», «Якимівська ОТГ», 2 команди з «Новоолександрівської ОТГ», «Біленківської ОТГ» та «Михайлівської ОТГ».

 За підсумками змагань переможцями стали:

Перше місце зайняла сім’я  «Конікових» Якимівської ОТГ;

Друге місце  посіла сім’я  «Агаркіних» Біленківської ОТГ;

На третє місце потрапило дві сімї за результатами зведеного протоколу сім’я «Розенцевих» Водянської ОТГ та сім’я «Хапіліних» м. Мелітополь. Сім’ї-переможців та призерів свята були нагороджені медалями, грамотами та спортивним інвентарем. Кожна сім’я отримала грамоту, медаль за участь від відділу фізичного здоров’я населення КУ «ЦБ закладів та установ молоді фізичної культури та спорту» ЗОР та сувенірну атрибутику від НОК України.

Задоволення від спільної участі у цьому заході, біганини, азарту, перемог і розчарувань, спілкування та класного настрою отримали  дорослі і дітвора.

                           









Комментариев нет:

Отправить комментарий