понедельник, 27 сентября 2021 г.

#OlympicLab за напрямком гендерна рівність у спорті

           Всеукраїнський спортивно-інтерактивний захід Національного олімпійського комітету України #OlympicLab завітав у Запорізький навчально-виховний комплекс “Запорізька Січ”. Саме тут, на спеціально облаштованій відділенням НОК України в Запорізькій області локації, був реалізований напрямок проєкту «Гендерна рівність в спорті». 

Здобувачі освіти 1а, 1б та різновікової групи “Веселка” ЗНВК “Запорізька Січ” з задоволенням грали в естафети на рівних, разом проводили фізукльтхвилинку та отримали основи знань з гендерної рівності.  Лекторами заходу були вчитель фізичної культури ти інструктор з фізичного виховання Токарєва Ольга Миколаівна  та вихователь Джамбова Олена Петрівна.
На заході висвічувались такі питання:-Ґендерне виховання – це підхід у вихованні, що ґрунтується на розвитку індивідуальних якостей, розкритті здібностей і пошуку покликання дитини незалежно від очікувань оточуючих, пов’язаних із статтю дитини». 
Важливо наголосити, що мета ґендерного виховання полягає не в тому, щоб зробити кардинальні зміни у виховному процесі та навчати дівчат бути сильними та активними, а хлопців – чуйними та охайними. Мова йде про те, що діти мають знати, що вони – унікальні особистості, які можуть мати різні риси характеру та бути спокійними, сумлінними, рішучими, сміливими, емоційним, сором’язливим і так далі незалежно від того, якої вони статі. 
Дитина, що виховуватиметься в середовищі, уважному та дружньому до всіх людей незалежно від їхньої статі, виросте з усвідомленням того, що усі люди мають однакове становище в суспільстві, однакові можливості у житті. Тож ґендерне виховання підростаючого покоління – це неодмінна умова формування суспільства з ґендерною рівністю. Це найкраща профілактика сексизму та інших форм дискримінації, засилля яких заважає Україні стати європейською державою, де панують загальнолюдські цінності. 
На завершення всі учасники заходу отримали подарунки від НОК України .





Комментариев нет:

Отправить комментарий