четверг, 3 октября 2019 г.

Олімпійський тиждень серед майбутніх лікарів

У Запорізькому державному медичному університеті пройшов Олімпійський тиждень



До уваги студентів та викладачів ВУЗу  Едуардом Дорошенко, доктором наук з фізичного виховання та спорту була представлена презентація спільної роботи кафедри фізичної реабілітації, спортивної медицини, фізичного виховання і здоров'я та спортивного клубу ЗДМУ. Представлені основні напрями діяльності спортивного клубу, а також визначені найкращі спортсмени серед студентів.
Голова Національного олімпійського комітету в запорізькій області Лобанов Володимир Євгенович приєднався до заходу, та відзначив дипломом Бессарабова Миколу Семеновича - тренера з баскетболу, доцента кафедри фізичної реабілітації, спортивної медицини, фізичного виховання і здоров'я ЗДМУ.
Подяками були відзначені : Малахова Світлана Миколаївна - доцент кафедри фізичної реабілітації, спортивної медицини, фізичного виховання і здоров'я ЗДМУ; Черепок Олександр Олексійович - асистент кафедри фізичної реабілітації, спортивної медицини, фізичного виховання і здоров'я ЗДМУ;  Волох Наталя Генрихівна - асистент кафедри фізичної реабілітації, спортивної медицини, фізичного виховання і здоров'я ЗДМУ.

У гості до майбутніх лікарів також завітала  дворазова чемпіонка світу зі стрибків у воду (1998), бронзова призерка Олімпійських ігор 2000 р. - Олена Жупіна, яка поділилася своєю історією успіху.

Комментариев нет:

Отправить комментарий